Maak een afspraak

Wil je een afspraak maken bij de Helpdesk Geldzaken? Vind een locatie bij jou in de buurt en vul onderstaand formulier in. Wij bellen je dan zo snel mogelijk om een afspraak in te plannen. Je kunt ook bellen om een afspraak in te plannen via het nummer 070 - 353 61 88.

  • Voor al je vragen over geld
  • Bespaar direct
  • Snel inzicht in inkomsten en uitgaven
  • Gratis hulp
  • Loop binnen of maak een afspraak


Wij kunnen je het beste helpen wanneer je documenten met je meebrengt zoals:

  • actuele gegevens van jouw inkomen, zoals uitkeringsspecificatie, salarisstrook of toeslagen
  • alle papieren die met jouw vraag of probleem te maken hebben
  • contracten van energie, zorgverzekering, telefonie, TV en internet
  • jouw DigiD. Voor het online regelen van veel (overheids-)zaken heb je een DigiD nodig. Heb je nog geen DigiD? Vraag deze dan aan via https://digid.nl/aanvragen
  • we maken gebruik van een budgetscan bij de Helpdesk om jouw financiën in kaart te brengen. Als je wilt kun je voorafgaand aan het gesprek de budgetscan hier downloaden en thuis op het gemak invullen

Ook als je deze documenten niet bij je hebt kun je gerust langskomen. We kunnen dan ter plekke kijken hoe wij jou het beste verder kunnen helpen met je vraag. Wij leggen bij de Helpdesk geen dossier van jouw situatie aan.