Maak een afspraak

De Helpdesk Geldzaken is ook tijdens de coronacrisis bereikbaar voor al je vragen over geld. Door de coronacrisis zijn op dit moment niet alle locaties geopend. Het is daarom niet altijd mogelijk om ons op locatie te bezoeken voor een afspraak. In dat geval helpen wij je graag verder via een telefonische afspraak.

Vind een locatie bij jou in de buurt en bel ons voor een afspraak via: 070 353 61 88 (bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 16:30 uur). Of vul onderstaand formulier in voor een afspraak. Wij bellen je dan zo snel mogelijk terug.

Let op! Het is niet mogelijk om telefonisch een afspraak te maken bij het Servicepunt Arbeid. Loop binnen bij een Servicepunt Arbeid bij jou in de buurt en maak daar je afspraak. Indien mogelijk helpen we je direct.

Neem contact met ons op:

  • Voor al je vragen over geld
  • Bespaar direct
  • Snel inzicht in inkomsten en uitgaven
  • Gratis hulp
  • Maak een (telefonische) afspraak en kom langs

Wij kunnen je het best helpen als je de volgende documenten bij de hand hebt:

  • actuele gegevens van jouw inkomen, zoals uitkeringsspecificatie, salarisstrook of toeslagen
  • alle papieren die met jouw vraag of probleem te maken hebben
  • contracten van energie, zorgverzekering, telefonie, TV en internet
  • jouw DigiD. Voor het online regelen van veel (overheids-)zaken heb je een DigiD nodig. Heb je nog geen DigiD? Vraag deze dan aan via https://digid.nl/aanvragen
  • we maken gebruik van een budgetscan bij de Helpdesk. Zo kijken we samen naar jouw financiën. Je kunt de budgetscan hier downloaden en thuis invullen. Dan kun je de scan meenemen naar het gesprek. Je kunt de budgetscan ook samen met ons invullen.

Ook zonder documenten kan je bij ons terecht. We kijken dan hoe we jou het best verder kunnen helpen met je vraag.